8 leggyakoribb téma

Méregtelenítse és erősítse szervezetét brokkolival!

550
HOZZÁSZÓLÁS:

Úgy néz ki, mint a karfiol; sűrű, húsos virágzata azonban kevésbé tömör, valamint fő jellegzetessége, hogy színe sötétzöld.

brokkoli

A káposztafélék családjába tartozik, s egyáltalán nem új keletű zöldség, hiszen Európában már évezredek óta ismerik és szeretik. Egyéves növény, mely megvastagodott virágszárán folyamatosan hozza húsos rózsavirágjait.

A brokkoli fantasztikus hatásai

Jelentős C- és E-vitamin-készlete, valamint folsavtartalma.

Kiemelt szerepet tölt be a rákos sejtek kialakulásának megakadályozásában, így a brokkoli – paradicsommal kombinálva – hatásos ellenszere bizonyos daganatos megbetegedéseknek.

Az immunrendszer harcosa

A brokkoli fantasztikus vitamin- és ásványi anyag-forrás: találhatunk benne béta-karotint, A- és C-vitamint, vasat, cinket, egy sor B-vitamint és folsavat is.

Alaposan erősíti az immunrendszert, és orvosi kutatóintézetek véleménye szerint a bélrák leghatékonyabb ellenszere. Mindez a brokkoli sulphuraphane-tartalmának köszönhető . Ez az anyag méregtelenít és kiválasztja az étkezés és légzés során folyamatosan bevitt karcinogén anyagokat.

Az egész immunrendszert hatékonyan védi, nem csupán a rák ellen, hanem a szívbetegség és számos, különösen a légutakat megtámadó fertőzés ellen is.

Méregtelenítés felsőfokon

Magas antioxidáns és rosttartalmának köszönhetően a brokkoli szinte nagytakarítást végez a szervezetben. Nemcsak az egész emésztőrendszert tisztítja meg, hanem a szervezet legfontosabb méregtelenítő szervét, a májat is kitakarítja és stimulálja.

Ez az egész szervezet működésére jó hatással van, hiszen amikor a máj maximális hatékonysággal dolgozik, más szervek is jobban el tudják látni feladataikat.

Egészség és szépség

A brokkoli megelőzi a káros salakanyagok lerakódását az egész testben, a különbség szemmel látható. Amikor a test mérgezettségi szintje lecsökken, a bőr szemmel láthatóan szebb lesz- ezért kitűnő szépségápoló zöldség.

B2-vitamin-tartalma szintén szépségünk szolgálatában áll – javítja a bőr, a haj és a körmök állapotát. A brokkoliban ötvöződő B2- és B5-vitaminok energiává alakítják a testzsírokat, ezért sokféleképpen hozzájárulnak energiaszintünk növekedéséhez. A tápanyagok megőrzéséhez fontos a megfelelő főzési mód kiválasztása is.

A nélkülözhetetlen folsav

A brokkoli folsavforrásként (a B-vitamin egyik fajtája) különösen értékes élelmiszer várandós nők részére. A folsav védelmet nyújt a magzati nyitott gerinc ellen, valamint erősíti a baba és mama idegrendszerét és vérsejtjeit.

A fogamzásgátló tabletták csökkenthetik a szervezet folsavtartalmát és vérszegénységhez vezethetnek.

A folsav elősegíti a szerotonin– (hangulatjavító, szervezetünkben természetesen előállított vegyi anyag) termelést is, ezért depresszió esetén is hatásos lehet.

Javasolt, hogy heti 1-3 alkalommal fogyasszon brokkolit, hogy mindezeket a csodás hatásait élvezhessük.

550
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!

Friss HOZZÁSZÓLÁSOK

69
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]